sunnuntai 7. syyskuuta 2014

-//-

Heippa! Tulee kuvia mitä olen tän viikon aikana tehnyt. Mulla ei oo oikeastaan mitään kerrottavaa paitsi, että perjantaina oli yrittäjänpäivä ja saatiin päättää ite että mihin paikkaan mennään kysymään yrittäjältä kysymyksiä esim: Mitkä ovat hyvät ja huonot puolet yrittäjänä. Noh kuitenkin aamulla mentiin ja kyseltii kaikelaisia kysymyksiä ja sitten 12.00 piti mennä Palmikkoon ja siellä kuunneltiin hetken ja saatii sitten kiertää ja ostella sieltä.





Tässä on unisex malli 

Tossa on mun hiukset ja ostin sieltä palmikosta itselleni punaisen hiusvärin ja heti kotiin päästyäni värjäsin hiukseni,

Tein pikkuveljelleni kuvioita sivulle

Isosiskolleni tein sivusiilin ja värjäsin lauantaina hiukset mustaks. 


Tässä olisi kampus jossa mulla meni hermot ku ei oikein onnistunut kyllä sitten loppujen lopuksi jonkunlaisen sain tehtyä. Tyytyväinen olen, koska en ole ikinä ennen tehnyt tämmöstä lettiä tai muutenkaan tän näköstä kampausta.


-KERSTIN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti